Víra jako odpověď...

06.09.2020

HOŘKÉ TAJEMSTVÍ - Barbara Woodová

  • Nakladatelství: edice Klokan,
  • Tématika: náboženství, rodina
  • Počet stran: 232
  • Hodnocení: 2,5/ 5
  • Doporučuji: -----


"...Ale...může mít potom to dítě duši?"

Anotace

V roce 1963 je rodina Teda a Lucille vystavena zkoušce své víry. Jejich sedmnáctiletá dcera Mary je těhotná a i přes svoji vážnou skoro roční známost tvrdí, že je stále nedotčena. Musí se jednat buď o chybnou diagnózu, anebo o neposkvrněné početí. Jediný, kdo Mary věří, je její ošetřující lékař. Rodina, kamarádi, přítel, farář i zbytek obce si myslí své. Navíc svým chování zostudila celou rodinu před zraky Boha a obyvatel městečka. A to se přeci nesmí. Nic a nikdo by neměl vytvořit kaz na obrazu dokonalé rodiny.

"Chystám se dát lidem do ruky nebezpečný nástroj, možná dokonce zbraň, klíč k nejstarší ze všech futurologických nočních můr ke genové manipulaci."

Vlastní pocity:

Celý příběh se točí okolo partenogeneze (samooplození) a metodách jejího zjištění. Nutno říct, že možnosti testování byly v roce 1963 omezené, ale autorka si hezky pohrála s myšlenkou genetických experimentů. Do knihy jsem se přes všechnu snahu nemohla vžít. Hlavní hrdinka a její rodina mě iritovala, interpretace víry celé jejich obce pro mě byla jak červený hadr pro býka, nedokázala jsem se vcítit do doby příběhu. Většinu čtení jsem si říkala - to jako vážně a kdy bude poslední stránka! Přes všechno jsem ale četla dál, protože jsem čekala, že na konci bude vysvětlení, velké vyústění příběhu. Bohužel nic nepřišlo.

Knihu budu posílat dál, třeba svého čtenáře najde. 

© 2020 Cestovatel Tom, Václavské náměstí 1, Praha, 110 00
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky