Na první pohled...

27.08.2020

V každém vztahu jsou někdy bouřkové mraky. U nás to teď byla vichřice, hromy a blesky a slzavé údolí. A tak jsem začala přemýšlet, co to ta Láska teda je a jestli je pořád tady s námi. Tím vším jsem začala vzpomínat na první rande a pocit tepla kolem hrudní kosti tu je prostě pořád...

Bylo léto a my jsme se měli sejít ve 4 hodiny  na Václaváku. Jako vždy jsem nestíhala, psala omluvné zprávy a místo zrychlení, jsem se upravila...tak přece to bylo rande, že jo. Z metra jsem vyšla blbě a nedá se říct, že bych zrovna spěchala. Viděla jsem ho téměř okamžitě. Stál tam ve světlých kalhotách a košili, v ruce telefon a pořád prohlížel dav. Ve zprávě se ptal, jak jsem na tom a jestli mi nemá jít naproti. Přišlo mi to úsměvné. On byl tak viditelně nervózní, jestli vážně přijdu, doopravdy se a těšil na moji osobu. Při přivítání mu jiskřilo v očích a jeho úsměv nesl stopy úlevy, pusa byla zcela nevinná a letmá, ale později jsme si oba řekli, že byla pro nás svým způsobem osudová. Já si pomyslela něco o průšvihu, jelikož byl vážně úplně úžasný a on prý něco o tom, že mě už nenechá odejít. Byl ostříhaný, ale stejně jeho zrzavé vlasy svítily do dálky. Líbilo se mi to. Jeho oči, které mají barvu moře v utajené zátoce, mě nutily se červenat. Nebudu popisovat celých asi 5 hodin, co jsme spolu nakonec zůstali, ale neodpustím si popsat ten pocit, když jsem se rozloučili v metru na Náměstí Republiky. Divná směsice neklidu, roztržitosti, touhy vidět ho zase, zmatenosti a tepla někde uvnitř mě. Postupem času se neklid a roztržitost vytratily a zůstala touha vidět ho zas a znovu a neskutečný pocit ve chvíli, kdy mě držel za ruku - jako by dával celému Světu najevo, že je pyšný na to, že si vede právě mě. A taky pocit bezpečí, když mě objal. Když jsem po čase měla přijít na první návštěvu k němu domů, uklízel prý celý den (dodnes si myslím, že ve finále neměl co uklízet a takové to rychlé srovnání provedla přítelkyně spolubydlícího a to hned po tom, co nám udělala tiramisu - díky Karin :-)) a plánoval program na celý večer - odnést z nádraží tašku, dojet do centra, dát si večeři a jít do kina. Jenže vlak měl zpoždění, já si chtěla prohlédnout byt (spolubydlící byli pryč) a vážně jsem nutně potřebovala do koupelny. Myslím, že v tu chvíli pochopil, že vymyslet pro mě překvapení nebude úplně lehké, protože já mám přece ve všem jasno a systém, který se hroutí asi 10 minut po tom, co ho vymyslím. Takže jsme si otevřeli láhev, objednali pizzu a dali si to tiramisu...

A tohle je podle mě Láska. Když po bouřce, kdy si myslíte, že jste na potápějící se      lodi a už jen čekáte na tu poslední vlnu, která vás spláchne, si vzpomenete na úsměv, výraz a gesto a zase máte to teplo a zvláštní pocit na duši. Pocit, co i po té velké vlně, vás táhne zase k hladivě a záchrannému kruhu. Pocit, díky kterému se neutopíte. Pocit, kterému musíte věřit.

                    S láskou 

                           PK

© 2020 Cestovatel Tom, Václavské náměstí 1, Praha, 110 00
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky