Magická 33

04.09.2020

Ježíš Kristus vykonal 33 zázraků. Vzal na sebe hříchy všech a obětoval se za naše duše ve svých třiatřiceti letech.

Pro někoho je to jeden z pilířů víru, pro někoho legenda, pro někoho člověk s neskonale velkým charisma, jehož smrt pobouřila zástupy lidí, pro někoho je to jen jméno. Pro někoho je symbolem lásky a míru. Další v jeho jméně vedli válečné výpravy.

Co znamená pro vás?

Já letos slavím Kristova léta. Je to pro mě období transformace a přijetí. Život. Láska. Klid. Mír. Duchovní spojení s Vesmírem.

Od ledna na mě útočí celkem nízké vibrace energií a já pomalu ale jistě podléhám svým strachům, masochismu a negaci. Po událostech minulých týdnů jsem si řekla dost. DOST! O tomhle to být přeci nemá. A tak jsem se opět vydala na cestu sama k sobě. Teď jsem ve fázi třídění snů a uvědomování si. Je to podobný proces, jaký měla Julia Roberts ve filmu Nevěsta na útěku. Prostě musím zjistit jaká vejce mám ráda 😊.

Jedním z kroků na této cestě je přestat se peskovat a bičovat za věci, které se mi nepovedly, a naopak pochválit se za lidi a věci, které můj život obohatili a dělají ho hezčím.

Tak tedy:

  • Mám úžasné dítě, které mi každý den nastavuje zrcadlo a učí mě přijímat věci s láskou
  • Mám milujícího muže, s kterým se snažme naučit jít společně, ne každý zvlášť, ne za sebou, hezky vedle sebe a za ruku
  • Mám nejlepšího bráchu na světě, občas si myslím, že je to moje dvojče, které se narodilo o nějaký ten pátek dřív
  • Mám kolem sebe rodinu, na kterou se mohu kdykoli obrátit
  • Mám přátelé, kteří se rozhodli být součástí mého života
  • Mám tři věrné kočky
  • Mám práci (respektive se mám stále kam vrátit po MD)
  • Na podzim vyjde kniha, kde budu mít zveřejněnou povídku
  • Mám celkem útulný byt (ačkoli jeho velkou část stále vlastní banka 😊)
  • Mám plnou knihovnu (no, možná by se tam ještě nejaká knížka vešlo)

Mám prostě krásný život. Jen bych si to měla uvědomovat a užívat častěji.

A tak děkuji Vesmíru a Bohu, že jsem součástí největšího zázraku zvaného Život.

Děkuji za lidi kolem sebe.

Děkuji za všechno, co mám.

Děkuji.

S láskou 

           PK

© 2020 Cestovatel Tom, Václavské náměstí 1, Praha, 110 00
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky