Jak jsme zahájili cestování...

26.08.2020

Cesta životem


Na konci roku 2017 se vydal můj život novým směrem. Stala se ze mě máma na plný úvazek. O tom jak jsme si to dokázali zkomplikovat vám napíšu zase někdy jindy 😊 . Teď bych se chtěla zmínit o našich prvních cestách, jízdách a dobrodružstvích...


Na podzim roku 2018 jsem se dostala do debaty o výběru lokalit a četnosti našeho cestování. V asi desetiminutovém monologu na téma, co vše děláme špatně, kam jezdíme více či méně a jak se všichni ostatní chovají správně, jsem se rozhodla počítat naše ujeté kilometry. A tím vznikla moje mánie měření vzdálenosti na výlety, návštěvy prarodičů a dovolené. Prostě taková malá závislost/patologie/úchylka, říkejte si tomu, jak chcete 😊. Je to krásná ukázka Vesmíru, jak se z naštvanosti může stát zábava.

Dnes neexistuje cesta, která by nebyla zaznamenána v mém notýsku. Ke konci každého měsíce si sednu s kávou a dělám resumé našich jízd. Je to úžasný relax. Postupem času jsme přidali pár vychytávek (na něco jsem přišla sama, na něco díky přátelům a rodině), ale o tom také někdy příště.

Cestování jsme zahájili 9.2. 2018 a v první roce života naší dcery jsme ujeli 11 500 km.

Navštívili jsem:

  • Nejbližší i vzdálené příbuzné
  • ZOO v Praze, Plzni, Olomouci
  • Leteckou základnu u Náměště nad Oslavou (den otevřených dveří)
  • Přátelé na Vysočině a to několikrát
  • Lipno a Stezku v korunách stromů
  • Český Krumlov
  • Olomouc
  • Stezku korunami stromů v Krkonoších
  • Několikrát jsme se byli projít v centru Prahy

Z každého většího výletu si pořizujeme turistickou vizitku a lepíme ji do deníku (Wander book). Za deštivých dní v něm listujeme a čteme, probíráme fotky a smějeme se nad některými zážitky. O to víc si pak vážíme chvil klidu doma.

Celé mě to vede k úvahám, jak jsou pro vztah a rodinu důležité společné zážitky. Občas mě napadne, jestli ta moje snaha připravit co nejvíce akčních momentů, není pro zbylé členy rodiny moc. Možná i toto řeším s urputností sobě vlastní. Uvidíme, co ukáže čas.

Nebudu vám tu zpětně líčit detaily našeho dřívějšího cestování, to si nechám na to současné 😊 (a že ho bude ...).


Mějte se krásně a výletům zdar 😊

                      Pelda

© 2020 Cestovatel Tom, Václavské náměstí 1, Praha, 110 00
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky