5 let spolu

14.09.2020

Já jsem tady, Ty jsi tam, 

kilometry dělí nás, 

zceleno je spousta ran, 

stačí slyšet jen Tvůj hlas.


Ty si lítáš v oblacích, 

já mám přitom mikrosvět,

vše, co říkám v náznacích,

chceš udělat hned.


Nevím, kde ses vzal, 

zda to není sen,

za nás by ses pral

a já nemám co ti dát,

všeho by ses pro mě vzdal, 

přitom nechceš vlastně nic,

na rukou mě nosíš dál,

jediné, co smím ti dát, 

jsem já jako dar,

moje náruč - moje srdce, 

moje tělo a můj život

a o to stojíš.


Chceš být se mnou, se mnou, 

jenom se mnou, se mnou, 

prostě se mnou...


Zamrkat se teď bojím,

abys zase nezmizel, 

až se celá zahojím,  

přijmu, cos mi nabízel,

na oplátku já Ti dám, 

to co pro mě vlastně chceš, 

to jediné, co teď mám

a to mou duši...


červen / září 2016

inspirováno písní Halo (Beyoncé)


© 2020 Cestovatel Tom, Václavské náměstí 1, Praha, 110 00
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky